mr white TMF Regular Joined Jul 25, 2008 Messages 173 Points 0 Jul 31, 2012 #1 Hello there! I'd love to contact some fun, clean people from Spain for chating or whatever, Im mostly a ler but with some lee tendences, I live in Valencia. Please feel free to send me an e-mail (preferable) or pm. Best regards.
Hello there! I'd love to contact some fun, clean people from Spain for chating or whatever, Im mostly a ler but with some lee tendences, I live in Valencia. Please feel free to send me an e-mail (preferable) or pm. Best regards.
M MTMtickle TMF Novice Joined Jun 7, 2002 Messages 50 Points 8 Aug 5, 2012 #2 hi man, I'm in Malaga, come to Valencia sometimes also... into m/m tickling... mail me .... 🙂
N nosotros2 Registered User Joined Dec 19, 2012 Messages 4 Points 0 Dec 19, 2012 #3 Hola ! Nosotros somos pareja joven de Madrid buscando gente joven con este fetiche para chatear, quedar, etc...Al igual que tu: Sin malos rollos ni cosas raras.... Traduzco al ingles?? 😛
Hola ! Nosotros somos pareja joven de Madrid buscando gente joven con este fetiche para chatear, quedar, etc...Al igual que tu: Sin malos rollos ni cosas raras.... Traduzco al ingles?? 😛
mr white TMF Regular Joined Jul 25, 2008 Messages 173 Points 0 Aug 12, 2014 #4 No me acordaba que había posteado ésto hace tanto. Revisando antiguos post me he topado con éste. En fin, si alguien sigue interesado mantengo la propuesta. La mejor forma por email.
No me acordaba que había posteado ésto hace tanto. Revisando antiguos post me he topado con éste. En fin, si alguien sigue interesado mantengo la propuesta. La mejor forma por email.