. Hvor lang tid er det muligt at blive kildet, inden man eksplodere?
Det vil jeg sige kommer helt an på hvor kilden personen er! med "eksplodere" går jeg ud fra du mener at grine ukontrolleret og det har jeg set nogen gøre allerede efter et par minutters kildning.Hvor lang tid er det muligt at blive kildet, inden man eksplodere?
tjoe... Det største antal mennesker jeg har prøvet at blive kildet af er 4 stk.Er der nogen som kan fortælle en personlig historie omkring kildning.
Jeg tror ikke jeg har "exploderet" men afhængigt af om det er en som ønsker at jeg skal blive tændt af behandlingen, eller straffet af den så er min "holdbarhedstid" om man så må sige PÆNT forskellig .... *griner* ... men min mand bliver altid træt i armen 😛Hvor lang tid er det muligt at blive kildet, inden man eksplodere?
Jeg synes det afhænger helt vildt af situationen om jeg ønsker mig bundet eller ej, kan slet ikke sige nogen regel for hvad der virker bedst, men jeg kan dog tænde rigtig meget på at ikke være bundet men alligevel at skulle ligge stille, men det er jo nok mit islæt af Dominans/submission der spiller ind her.hvad skal der til, skal man være bundet? gør bind for øjnene nogen forskel?
Er der nogen som kan fortælle en personlig historie omkring kildning.
Jeg vil godt starte med at sige tak, til den som har oprettet dette Skandinaviske forum 🙂
Er der nogen som kan fortælle en personlig historie omkring kildning.
Jeg har selv prøvet at blive bundet og kildet af en lækker pige, og jeg fik lov at returnere tjenesten bagefter, ved at kilde hende. Jeg følte mig som en kylling, da jeg kunne klare 10 min, og hun tog næsten 30 min. Hvor lang tid er det muligt at blive kildet, inden man eksplodere?
hvad skal der til, skal man være bundet? gør bind for øjnene nogen forskel?
og du havde garanteret fortjent det!
Fortjent at blive kildet, DET havde jeg helt sikkert!
...for jeg er simpelthen SÅ sød og fortjener at blive FORKÆLET fra nu af og ind i evigheden
... fortjent at få blå mærker ?
Det kan jeg ikke i min vildeste fantasi forestille mig ....
(eller nowed)
.... men de ER i øvrigt gået væk igen.
tinge
Men i den her situation kan man jo se dine blå mærker som et tegn på, hvor meget din 'ler nyder at kilde dig... hvis du forstår hvad jeg mener
Håber i hvert fald du stadig havde en god oplevelse på trods af de blå mærker.