• If you would like to get your account Verified, read this thread
  • Check out Tickling.com - the most innovative tickling site of the year.
  • The TMF is sponsored by Clips4sale - By supporting them, you're supporting us.
  • >>> If you cannot get into your account email me at [email protected] <<<
    Don't forget to include your username

k3 kietelen (belgium end dutch people only)

f/mtickle

TMF Poster
hallo, iemand heeft mij vertelt over dat interview met k3 dat ging over kietelen en hier is het

Na Kuma hé weer een staaltje van het K3'aans'', lacht Kristel. ,,Al doen we dat eigenlijk al zeven jaar, hoor: Jipie jipie, yeke yeke '' Het liedje gaat over kietelen en daar kunnen veel mensen niet tegen. Is er nog iets waar jullie absoluut niet tegen kunnen? Kristel: ,,Ik kan er vooral niet tegen als ze aan mijn voeten kriebelen. En mensen die hard in je oor roepen, daar krijg ik pas echt de kriebels van.''

Kathleen: ,,Ik ben heel verdraagzaam (lacht).

Karen: ,,Als iemand nog maar aanstalten maakt om mij te kietelen, ga ik op de grond liggen en begin ik keihard te krijsen.

ik vond het vooral leuk om te weten dat ze (ongeveer) geïntresserd zijn in kietelen. er circuleren ook foto's rond van de k3meisjes en hun danseressen die een lechterik tijdens een optreden moeten kietelen om hem te verslaan. ik weet ook nog te zeggen dat de meisjes van k3 toch wel regelmatig naar f/m en m/f kietelen vermelden vind ik persoonlijk. misschien zijn ze hier ook members😛

Kietelen in programma's die voor kinderen bedoeld zijn of tekenfilms zijn helaas bijna àltijd F/M of M/M. Waarom?? Ik zou het niet weten! 🙁

Dit is idd het artikel dat een tijdje geleden in het Nieuwsbald stond. Als ze dit nu eens op single uitbrengen dan hoort daar toch wel een clip bij ?! En wat gaan we dan krijgen, wéér F/M?

PS:ik denk niet dat onze Amerikaanse vrienden het erg appreciëren dat in dit onderdeel van het forum NL-talige topics geopend worden... Misschien toch beter in ons "international-topic" posten in 't vervolg. Of aan de moderatoren vragen om daar ook eens een Nederlands vlaggetje bij te plaatsen!

tekst

how man ge moet de tekst mer is lezen. ik heb hier de beste stukken.

Eyo eyo kili kili kili
Boem boem shakalaka boem boem

Ik heb jou in mijn macht
Hou niet op tot je luidop lacht
Eyo kili kili kili
Boem boem shakalaka boem boem

Eerst een klinkende zoen voor mij
En misschien laat ik je vrij

Dit wordt echt een kietelfeest ( Eyo eyo eyo)
Waar je in de krant van leest ( Eyo eyo eyo)
Duizend mensen op een rij
Blijven gieren, komen niet meer bij

Geef je op? Ga je door?
Schreeuw het uit zodat ik je hoor!

Iedereen de wereld rond (Eyo eyo eyo)
Met een glimlach op de mond (Eyo eyo eyo)
Duizend mensen op een rij (Nananana nananana)

fettik2 said:
Kietelen in programma's die voor kinderen bedoeld zijn of tekenfilms zijn helaas bijna àltijd F/M of M/M. Waarom?? Ik zou het niet weten! 🙁

Dit is idd het artikel dat een tijdje geleden in het Nieuwsbald stond. Als ze dit nu eens op single uitbrengen dan hoort daar toch wel een clip bij ?! En wat gaan we dan krijgen, wéér F/M?

PS:ik denk niet dat onze Amerikaanse vrienden het erg appreciëren dat in dit onderdeel van het forum NL-talige topics geopend worden... Misschien toch beter in ons "international-topic" posten in 't vervolg. Of aan de moderatoren vragen om daar ook eens een Nederlands vlaggetje bij te plaatsen!
ik heb toch gezegd "belguim and dutch people only" ik bedoel het moet ons hier samenbrengen en we moeten niet op elkanders kap gaan zitte🙂 ik denk niet dat de rest het zo erg vindt, wel?

ik vind het juist goed, er staat inderdaad voor belgium people dus dat moeten ze maar zien te begrijpen.

Ja niks op tegen hoor dat we hier posten, zolang er geen mod ingrijpt is het wel ok 🙂

Tja, als ge de tekst van dat liedje bekijkt, uitbrengen die single zou ik zeggen! En snel! :xpulcy:

What's New

2/10/2025
Check out the TMF Welcome forum and take a moment to say hello to us!
Door 44
Live Camgirls!
Live Camgirls
Streaming Videos
Pic of the Week
Pic of the Week
Congratulations to
*** brad1701 ***
The winner of our weekly Trivia, held every Sunday night at 11PM EST in our Chat Room
Back