• If you would like to get your account Verified, read this thread
  • Check out Tickling.com - the most innovative tickling site of the year.
  • The TMF is sponsored by Clips4sale - By supporting them, you're supporting us.
  • >>> If you cannot get into your account email me at [email protected] <<<
    Don't forget to include your username

Kildefetishister og købesex

tucsontickler

Registered User
Hvis man er kildefetishist, har man det ofte svært ved at finde en ligesindede partner af det modsætte køn. For eksempel, jeg som mand der tænder på at kilde piger og kvinder aldrig lykkedes at møde en kvinde der også kunne godt lide det.

Så har der været kun en løsning til mig: Jeg måtte betale sexarbejdere for at tilfredsstille min kildefetish. Her i Tyskland, hvor jeg bor, er det nu ikke ligefrem billigt. Hvis man har helt specielle lyster, så koster det 250 Euro per time, hvilket er omkring 1900 kroner.

Jeg har flere gange kildet nogle unge og smukke piger mod betaling. Som jeg sagde før, var det den eneste måde jeg kunne tilfredsstille min kildefetish på.

Har nogle af jer derude i Danmark haft erfaringer med den slags købesex? Hvad synes I om det?

Har absolut ingen erfaring med købesex.

Forudsat at den som sælger sin krop, selv helt frivilligt har valgt at gøre det. At vedkommende ikke gør det af nød eller under den mindste form for afpresning, så er jeg fuldstændig ligeglad om folk får penge for / betaler for de sexuelle aktiviteter som de udfører. Safe Sane Consensual - så er alt tilladt.

1900 kroner for at blive kildet ....... hmmmm *ler*
Sikke rig jeg kunne blive hvis... NEJ jeg er ikke til salg.

Jeg kan kun lægge krop til nogen jeg kender og stoler på, det ville aldrig blive en nydelse hvis jeg sq gøre det med et vildt fremmed.

Hej tinge 🙂

Nå, det skulle jeg ha' godt nok regnet med, at du skulle svare til mit indlæg. 😉 Jeg har læst nogle af dine indlæg før, og så må jeg sige, at jeg synes meget om dig og om det du siger og skriver.

Jeg er helt enig med det du siger om prostitution, dvs at det må være frivilligt. Gennem de seneste år har jeg fulgt den danske debat omkring sexarbejde. Jeg ved, at der er nogle folk, der synes, at det skulle være ulovligt at købe seksuelle ydelser. Disse folk, blandt dem Pernille Vigsø Bagge fra SF, synes at sexkunderne skulle kriminaliseres.

Gennem de sidste 3 eller 4 år har jeg skrevet nogle e-mail med Susanne Møller, en meget intelligent og velartikuleret dansk sexarbejder der er talskvinde for sexarbejdernes organisation SIO. Jeg blev opmærksom på hende gennem hendes blog, En luders dagbog, som findes her: http://luder.smartlog.dk/ I September var der en spændende debat på P1 mellem Susanne og Pernille Vigsø Bagge om emnet sexarbejde, som kan lyttes her: http://www.dr.dk/P1/P1Debat/Udsendelser/2010/09/20100906143033

Susanne stadig arbejder som luder, og jeg har spurgt hende om kildetortur. Hun sagde, at hun ville være med med den slags frække leg. Men det skulle ikke være billigt: 2500 kroner for en time.

Men en dag skal jeg så dukke op hos hende og betale prisen. Jeg er en stor fan af Susanne og hendes arbejde, og det skulle være dejligt, hvis jeg lykkedes at kilde hende.

1900,- kr. ... 2500,- ... det bliver da også vildere og vildere ......

Det kunne godt nok være, at disse høje priser har til formål at skræmme væk de perverse kildefetishister. 😉

Kildefetishister er ikke mere perverse end andre. Men jeg er vist også lidt øøøhhh forudindtaget. *ler*
Det må da være mere sikkert for en prostitueret at blive kildet, end at blive tæsket, men måske er det fordi at hun slet ikke ER kilden og det er fordi hun skal spille helt vildt meget teater for at lade som om hun er det - og det er meget lettere at se autentisk lidende ud når man får bank!
*griner*
... ej - undskyld, jeg fjoller bare.

Håber for Dig at Du finder hvad Du søger.
Held og lykke skal Du i alt fald ha'
:-D

Jeg har faktisk tit overvejet at betale en prostitueret for at jeg kunne kilde hende, men det er dog ikke blevet til en realitet endnu. Den hovedsagelige grund er netop betalingen som I også er inde på her. Jeg vil hellere end gerne betale en høj pris for at komme til at kilde en meget kilden kvinde! Problemet er bare hvis hun ikke er kilden, eller kun i meget lille grad, for så synes jeg på ingen måde det er en halv formue værd.
Så som sagt har jeg ikke opsøgt prostituerede endnu, men det er nok bare et spørgsmål om tid (og økonomi) 🙂

Selvfølgelig vil jeg helst kilde en kvinde uden at skulle betale hende for det, men på grund af det ekstremt lille antal kvinder som ønsker at blive kildet, så er man mere eller mindre nødsaget til at betale sig til det. I hvert fald hvis man godt vil prøve at kilde mere end 1 eller 2 kvider i løbet af ens liv.

Det er desværre ikke ligeså nemt med en fetish som det er med sex. For når det kommer til sex er det forholdsvis nemt at finde en partner, hvad enten man er interesseret i et
one-night-stand, en bolleven eller en kæreste. Det er selvfølgelig heller ikke så mærkeligt da godt og vel alle mennesker er til sex. Men som fetichist bliver man altså nødt til at gå til alternative metoder.
Så jeg er helt enig med dig tucsontickler, hvis man godt vil udleve sin kilde-fetish så er betaling vejen frem. Med mindre man selvfølgelig er så heldig at finde sammen med en kvinde resten af livet som godt kan lide at blive kildet. Men det er meget hårde odds man er oppe imod her!

Last edited:
What's New

2/5/2025
See some spam on the forum? Report it with the button on the posts lower left. We appreciate it!
Door 44
Live Camgirls!
Live Camgirls
Streaming Videos
Pic of the Week
Pic of the Week
Congratulations to
*** brad1701 ***
The winner of our weekly Trivia, held every Sunday night at 11PM EST in our Chat Room
Back