• If you would like to get your account Verified, read this thread
  • Check out Tickling.com - the most innovative tickling site of the year.
  • The TMF is sponsored by Clips4sale - By supporting them, you're supporting us.
  • >>> If you cannot get into your account email me at [email protected] <<<
    Don't forget to include your username

Roligt att se! :)

high_tickle01

Registered User
Trevligt att intresset i skandinavien växer fram mer och mer! =) Efterlängtat!

Men hur öppna är ni egentligen om kittling? egentligen är det ju ingen stor grej, men på samma gång blir det ändå, rätt personligt på nåt sätt.

eller hur😛

jag är öppen mot andra som också gillar att kittla annars är det inget jag säger till folk...kul att vi har samma intressen jag är också kock...😛

eller hur😛

jag är öppen mot andra som också gillar att kittla annars är det inget jag säger till folk...kul att vi har samma intressen jag är också kock...😛

Känner du många som gillar att kittla? Vet några killar och några tjejer, tyvärr få tjejer ;S
trevligt värre! vart jobbar du då? =)

Jag är tjej, jag är tjej! :xpulcy:
Iofs visste ni kanske det redan, men ändå...

För att svara på din fråga, kära du, så är jag relativt öppen när det gäller kittling - beroende på vem jag pratar med. Mina kompisar IRL är ovetandes, alla utom en ;D

Men hur öppna är ni egentligen om kittling? egentligen är det ju ingen stor grej, men på samma gång blir det ändå, rätt personligt på nåt sätt.

Jag är väl rätt öppen. Samma sak som att man kan prata om sex och kärlek med de man känner väl så kan man prata om sånt här 🙂

Jo jag är mycket öppen, det ända problemet jag har är att min härliga tjej ibland tvekar på att jag tänder på "vanliga" saker, Jag har försökt att förklara att en fetish bara förgyller vardagen.

Virker som det er en del svensker som liker kiling :wavingguy

😛

Jag är väl inte så öppen skulle jag säga, bara pojkvännen (och exet) som vet om det. Samt några få andra som också delar samma intresse, men de lärde jag ju känna via det svenska kittlingsforumet. 🙂

Tycker väl egentligen inte att så många andra behöver veta, iaf inte kompisar osv...Det känns lite för privat liksom. 😛 ^^

Vänta, finns det ett SVENSKT kittlingsforum?!? 😵

I have been missing out... D:

Haha japp det gör det. 🙂 Svenska kittlingsforumet

Det är dock långt ifrån så aktivt som här. Vilket kanske i och för sig inte är så konstigt. 😛 De som har skrivit flest inlägg någonsin i forumet har väl skrivit runt 400 typ. Och om två personer skriver i forumet samma dag, är det nästan rekord på antal meddelanden. 😉 Nu överdrev jag på den sista, men ni fattar nog vad jag menar om ni kollar. 😛

Haha japp det gör det. 🙂 Svenska kittlingsforumet

Det är dock långt ifrån så aktivt som här. Vilket kanske i och för sig inte är så konstigt. 😛 De som har skrivit flest inlägg någonsin i forumet har väl skrivit runt 400 typ. Och om två personer skriver i forumet samma dag, är det nästan rekord på antal meddelanden. 😉 Nu överdrev jag på den sista, men ni fattar nog vad jag menar om ni kollar. 😛

Aha, DET stället! XD Hjälp, det är så rörigt med alla sina sektioner upplagda utan någon som helst logik eller organisering, jättejobbigt! :shrug:

Jag startar fan ett eget svenskt kittlingforum en av dessa dagar. :shock: Men jag kanske borde regga mig där först bara för att se om sidan verkligen är så dålig som den verkar vara?

Aha, DET stället! XD Hjälp, det är så rörigt med alla sina sektioner upplagda utan någon som helst logik eller organisering, jättejobbigt! :shrug:

Jag startar fan ett eget svenskt kittlingforum en av dessa dagar. :shock: Men jag kanske borde regga mig där först bara för att se om sidan verkligen är så dålig som den verkar vara?

Tycker du? :O Jag har inget problem alls med hur det är upplagt. 🙂 Det jag har problem med är att typ ingen skriver. xD

Haha 🙂 Jo, det kan ju va en idé 🙂

Ech, jaja, jag ska undersöka den någon gång 🙄 men det känns som hela sidan behöver organiseras om ganska rejält. Jag kanske borde ansöka om att bli moderator? 😛

Ech, jaja, jag ska undersöka den någon gång 🙄 men det känns som hela sidan behöver organiseras om ganska rejält. Jag kanske borde ansöka om att bli moderator? 😛

Haha do so ;p Om du vill kan jag avslöja vad jag heter där, men det gör jag via mail i sånna fall?
Det kan du säkert göra 😛 Det skadar nog inte att fråga iaf 🙂 Ägaren blir nog bara glad om han får mer hjälp med siten. (inte för att han lär ha så mkt att göra med tanke på sitens "aktivitet", men ändå...) Kan du webbdesign och sånt då? 🙂

Haha do so ;p Om du vill kan jag avslöja vad jag heter där, men det gör jag via mail i sånna fall?
Det kan du säkert göra 😛 Det skadar nog inte att fråga iaf 🙂 Ägaren blir nog bara glad om han får mer hjälp med siten. (inte för att han lär ha så mkt att göra med tanke på sitens "aktivitet", men ändå...) Kan du webbdesign och sånt då? 🙂

Haha, skicka ditt användarnamn du, det är ju en bra början om man åtminstone har EN kompis där. 🙄

Nope, kan inte ett dugg om webdesign. Jag är totalt teknikhandikappad, men det skadar ju aldrig att fråga! 😀

Edit: Örk, okej, jag har registrerat och kollat runt lite. Det finns sååååå mycket jag önskade att man kunde ändra - forumet är allt annat än användarvänligt... 😵 Men jag ser att de har en sektion där man kan komma med förslag, så jag får se till att skriva ihop ett inlägg imorgon.

Last edited:
Haha, skicka ditt användarnamn du, det är ju en bra början om man åtminstone har EN kompis där. 🙄

Nope, kan inte ett dugg om webdesign. Jag är totalt teknikhandikappad, men det skadar ju aldrig att fråga! 😀

Örk, okej, jag har registrerat och kollat runt lite. Det finns sååååå mycket jag önskade att man kunde ändra - forumet är allt annat än användarvänligt... 😵 Men jag ser att de har en sektion där man kan komma med förslag, så jag får se till att skriva ihop ett inlägg imorgon.

Skickat och klart 😀 xD

Haha okej 🙂 Nä det gör det nog inte 🙂 Du kan ju ge tips annars. Jag läste faktiskt webbdesign i tvåan på gymnasiet. Inte för att jag minns allt, men lite kanske är kvar..🙂 Typ..? Kanske..? Förhoppningsvis? xD 😛

Varför tycker du det? 🙂 Do so 🙂

Varför? XD T ex ligger "diverse" forumet längst ner i listan. Jag förstår att det är ett kittlingforum och allt, men vill man ha en god gemenskap så bör man möjliggöra för folk att tala om annat också och lära känna varandra. TMF har löst det jättebra med introduktionsforumet, samt "tickling discussion" och "general discussion".

Sen forumen "har du kittlat någon?" och "har du blivit kittlad?" kan nästan slås ihop till ett. Kalla det "sanna kittlingberättelser" eller vad som. En massa andra forum som kan slås ihop också. Ja, du fattar. 😛

Listan fortsätter. XD Men tack för att du skickade ditt användarnamn. Nu är jag inte ensam med en massa främlingar längre! 😀

Varför? XD T ex ligger "diverse" forumet längst ner i listan. Jag förstår att det är ett kittlingforum och allt, men vill man ha en god gemenskap så bör man möjliggöra för folk att tala om annat också och lära känna varandra. TMF har löst det jättebra med introduktionsforumet, samt "tickling discussion" och "general discussion".

Sen forumen "har du kittlat någon?" och "har du blivit kittlad?" kan nästan slås ihop till ett. Kalla det "sanna kittlingberättelser" eller vad som. En massa andra forum som kan slås ihop också. Ja, du fattar. 😛

Listan fortsätter. XD Men tack för att du skickade ditt användarnamn. Nu är jag inte ensam med en massa främlingar längre! 😀

Som jag har sagt tidigare (börjar nästan känna mig tjatig nu, hilfe! :O), kan inte annat än att hålla med. 🙂 Speciellt när det kommer till gemenskapsbiten, men visst kan de andra småforumen slås ihop också 😛

Det är inget att tacka för. 🙂 Besides, vi vampyrer håller ju ihop 😉

jo, jag hoppas det dyker upp fler, känns bra att träffa andra likasinnade på detta område!

Och än trillar det in fler 🙂 Jag har mest varit en lurker då jag inte känt att jag haft något att bidra med, men upptäckte nyligen den här forumdelen och tyckte att jag lika bra kunde säga något iallafall... Lever ni än?

Och än trillar det in fler 🙂 Jag har mest varit en lurker då jag inte känt att jag haft något att bidra med, men upptäckte nyligen den här forumdelen och tyckte att jag lika bra kunde säga något iallafall... Lever ni än?

Yes, vi lever! :doublethrust: 😛

Du kan ju alltid hänga lite i Silly Stuff med; där går det inte riktigt att "bidra" mer än någon annan, utan poängen är att man bara ska tramsa runt typ. Det är vad jag gör! :excited:

Men grattis till ditt första inlägg! 🙂 Berätta gärna lite om dig själv (om du vill/vågar, såklart) så vi vet vem vi pratar med. 😉

Hmm, snabbt svar. Tack förresten 🙂

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga :/ en glad snubbe från skåne som håller på med det mesta som är datorrelaterat? 😀 kanske komponerar en presentation någon gång, verkar finnas ett antal forum för det.. Finns det någon chat någonstans, eller har folk IM-adresser häromkring? :3

What's New

2/5/2025
See some spam on the forum? Report it with the button on the posts lower left. We appreciate it!
Door 44
Live Camgirls!
Live Camgirls
Streaming Videos
Pic of the Week
Pic of the Week
Congratulations to
*** brad1701 ***
The winner of our weekly Trivia, held every Sunday night at 11PM EST in our Chat Room
Back