• If you would like to get your account Verified, read this thread
  • The TMF is sponsored by Clips4sale - By supporting them, you're supporting us.
  • >>> If you cannot get into your account email me at [email protected] <<<
    Don't forget to include your username

Svenskar

Lelle54

TMF Poster
Hej!

Varit inne i detta forum till och från genom åren. Försöker hitta lite trådar med svenska aktiva, ser ut att lysa med sin frånvaro förutom ett visst antal.

Jag är en ”ler”, främst älskar jag att kittla fötter och skulle själv säga att jag är duktig på det 😉. Dock så är det roligast när man får en reaktion. Så även att kittla övriga delar på kroppen är bara kul.

Jag letar nu efter tjejer som är nyfikna eller gillar att bli kittlade. Bor själv i sydöstra Sverige, hade varit kul att starta en diskussion om tidigare erfarenheter och utbyta dessa.

Må gott alla! 😊

Last edited:
Tja!

Jag tycker också mycket om att kittlas!
Det tråkiga är att Sverige är ett för litet land inom kittling där alldeles för få vågar vara öppna med sitt kittlingsintresse för då skulle risken vara stor att man klassas som en idiot!

Min dröm är att kittla en bunden person som är mycket eller extremt kittlig och mina favoritställen att kittlas på är under armarna, längs med sidorna och runt midjan men även knän och fötter är roliga att kittla! Den man kittlar skall vara bunden och hjälplös för då får både ens ögon och öron bevittna hur individen reagerar av långvarig hjälplös kittling! Det är härligt att både höra och se personen kämpa för att härda ut långvarig kittling som denne avnjuter på bästa möjliga sätt när det varken går att skydda sig eller fly!

👋🏼 Någon aktiv här fortfarande? 😊
Tjej på snart 29 år, har i många år fantiserat om att bli bunden och kittlad över hela kroppen, men aldrig vågat öppna upp mig om det. Skulle vara kul att få prova!
Finns i mellansverige🙋🏼‍♀️

👋🏼 Någon aktiv här fortfarande? 😊
Tjej på snart 29 år, har i många år fantiserat om att bli bunden och kittlad över hela kroppen, men aldrig vågat öppna upp mig om det. Skulle vara kul att få prova!
Finns i mellansverige🙋🏼‍♀️
Det låter som att det är dags att du provar snart, i sådana fall! 😀 Det brukar vara enklare än man tror att öppna upp sig, kände en hel del skam när jag var lite yngre, men alla som jag dejtat seriöst och som jag berättat för, har tyckt att det varit spännande snarare än konstigt. 🙂 Är kille, 33 år, bor också i Mellansverige!

Det låter som att det är dags att du provar snart, i sådana fall! 😀 Det brukar vara enklare än man tror att öppna upp sig, kände en hel del skam när jag var lite yngre, men alla som jag dejtat seriöst och som jag berättat för, har tyckt att det varit spännande snarare än konstigt. 🙂 Är kille, 33 år, bor också i Mellansverige!
Dela gärna hur du lyfte det i relationerna 🙂. Berättade för min dåvarande flickvän, men hon tyckte det var "weird" :S

Dela gärna hur du lyfte det i relationerna 🙂. Berättade för min dåvarande flickvän, men hon tyckte det var "weird" :S
I samtliga fall (utom mitt nuvarande förhållande, men återkommer till det) så har det varit i samband med sex, antingen efteråt när vi legat och myst eller att jag och partnern varit lite busiga och börjat komma in i humöret. Då har jag börjat ställa frågor om vad hon tänder på, om det finns något särskilt hon velat prova eller om hon har "några roliga kinks eller fetischer". Den ena tjejen var väldigt vanilj och oskuld innan mig, den andra gillade analt och smisk, men tyckte att "fetischer är något medelålders folk gör när de har tröttnat på vanligt sex".

När jag sedan fått berätta vad jag tänder på som motfråga, har jag berättat att jag går igång på idén att binda fast min partner och att smeka och "äga" hennes orgasm, och då har jag också berättat att jag går igång på att sexuellt retas med lätt beröring så som fjäder, pensel etc samt att mitt största kink är att kittla partnern när hon är bunden då det ger mig sådan makt över henne att kunna få henne att skratta och be om nåd av något så "enkelt" som att kittlas (det var vinkeln jag förklarade det med). Då har jag också berättat att mitt kittlings-kink gett mig kink för fötter också.
Båda tog det väl, vaniljtjejen tyckte det var lite gulligt men hon var extreemt kittlig och det blev inte så mycket innan vi bröt upp. Den andra tyckte det lät spännande och började till och med själv fantisera om att testa hur mycket hon klarade (så långt kom vi aldrig, hon hade andra issues som gjorde att vi gjorde slut innan vi nått dit).

Mitt nuvarande förhållande är väldigt långdistans, så innan vi ens träffades berättade jag om mina kinks så hon skulle kunna ta beslut om det var något hon såg som en dealbreaker eller om hon skulle vara okej med det. Men det var samma sak där, vi pratade om vad vi gillade och kinks etc; hon hade provat lite lätt bondage och så, men aldrig kittling. Men hon tyckte det lät spännande, och när vi har träffats så har jag haft flera sessions med henne och hon har faktiskt börjat gilla det.

Det blev lite längre än jag trodde, det här, men i kort skulle jag säga att det har funkat smidigt för att jag tagit upp det i samband med att vi diskuterar vad vi gillar och går igång på, och tagit upp det som en del av andra "mer naturliga" kinks och turn-ons. Sedan har det funkat att jag försökt förklara vad det är med det som jag gillar, för att öka hennes förståelse.

Jag får väl kasta in mig här också då 😀 30 år, boendes i södra Sverige.

Allt inom kittling är av intresse. Kittla, att bli kittlad, man eller kvinna. Spelar inte så stor roll.

Hör av er på DM

Jag får väl kasta in mig här också då 😀 30 år, boendes i södra Sverige 1212.

Allt inom kittling är av intresse. Kittla, att bli kittlad, man eller kvinna. Spelar inte så stor roll.

Hör av er på DM
Vart kommer du ifrån egentligen? Malmö, Göteborg..?
Jag är också 30 år (man), ursprungligen från Syrien. 😛😎

What's New

11/14/2024
Check out Clips4sale for the webs largest one-stop clip store!
Tickle Experiment
Door 44
Live Camgirls!
Live Camgirls
Streaming Videos
Pic of the Week
Pic of the Week
Congratulations to
*** brad1701 ***
The winner of our weekly Trivia, held every Sunday night at 11PM EST in our Chat Room
Back