• If you would like to get your account Verified, read this thread
  • The TMF is sponsored by Clips4sale - By supporting them, you're supporting us.
  • >>> If you cannot get into your account email me at [email protected] <<<
    Don't forget to include your username

The TMF is sponsored by:

Clips4Sale Banner

Tillbaka till källan

swedentickle

Registered User
Joined
Jan 21, 2002
Messages
26
Points
3
Delar ett kort minne av vad som fick mig att intressera mig för kittling en gång i tiden.

Jag var typ 25 och var med några polare och spelade basket en sommardag. Det var varmt så vi hade alla bar överkropp. Jag är längst i gänget så jag höll bollen över huvudet för att retas då plötsligt en av polarna började peta mig i armhålorna i frustration. Jag är hysteriskt kittlig och tappade omedelbart bollen och frustade till av skratt. Han är kittlig skrek min polare och alla sprang efter mig. Jag flydde i panik men hade snart alla över mig. En låste armarna över huvudet och en annan satte sig på mig och började kittla. Minns det som ett löst krafsade i armhålorna vilket fick mig att skratta okontrollerat. Det kittlades något otroligt. Fler händer joinade och petade mig i sidorna och på magen. Höll bokstavligen på att tappa allt sans och vett och bad om nåd mellan frustande skrattattacker. Det varade kanske två minuter innan någon märkte att jag blivit hård under shortsen. Dom slutade tvärt och sa typ du är ju konstig. Jag minns fortfarande denna incident som något mycket upphetsande.
 
Vad tråkigt att de sa något så dumt när du blev hård. Är liksom inget du kunde hjälpa ju... omoget av de.

Jag förstår helt att det kändes upphetsande för dig. Jag hade absolut inte slutat kittla om min motpart blev hård, hade antingen lite retsamt/skojsamt kommenterat det alternativt inte kommenterat det alls, men skulle fortsätta kittla och se hen njuta. 🙂

Själv blir jag också upphetsad av kittling och det är något jag är glad över. Kittling är ju sjukt nice och sexigt när det görs rätt. 😉
 
Det var lite pinsamt då men det positiva övervägde. Ingen kommenterade något mer sen öht. ha ha
 
Tack för att du delar med dig. Hoppas du har haft fler positiva upplevelser sedan dess (och jag hoppas att Google translate gjorde sitt jobb rätt 🙂 ).
 
What's New

9/7/2024
Check the TMF Welcome forum for a place to say hello to us!
Tickle Experiment
Door 44
Live Camgirls!
Live Camgirls
Streaming Videos
Pic of the Week
Pic of the Week
Congratulations to
*** brad1701 ***
The winner of our weekly Trivia, held every Sunday night at 11PM EST in our Chat Room
Back
Top