• If you would like to get your account Verified, read this thread
  • Check out Tickling.com - the most innovative tickling site of the year.
  • The TMF is sponsored by Clips4sale - By supporting them, you're supporting us.
  • >>> If you cannot get into your account email me at [email protected] <<<
    Don't forget to include your username

Utkast till en historia jag skriver!

SweTickler87

Registered User
Hej!
Efter att ha varit medlem här ganska länge (dock under annat namn) tänkte jag att det är dags för ett litet bidrag 🙂
För några dagar sen började jag skriva på en idé till en historia jag haft i huvudet ett tag. Den är baserad på verkliga bekanta till mig fast med andra namn såklart 😉

Upplägget är FF/F och det är inget sexinnehåll (än iaf). Den är skriven på svenska, hoppas att det inte hindrar våra övriga skandinaviska vänner från att ta del av den!
Vore superkul om ni ville läsa genom utkastet och säga vad ni tycker. Har som sagt inte kommit alltför långt med den än. Se den bifogade PDF:en.

Tack!

Last edited:
Hej!
Efter att ha varit medlem här ganska länge (dock under annat namn) tänkte jag att det är dags för ett litet bidrag 🙂

Hej 😉
Jeg er så frygteligt nysgerrig så jeg tænker hvad var dit gamle nick og hvorfor har du skiftet det? *ler* :bubble2:
:boogie: Tak fordi du deler din historie med os andre.
Jeg synes/tycker den er god, men nu du faktisk har spurgt til hvad vi virkelig synes så vil jeg da lige sige at det virker lidt forvirrende på mig at de to af pigerne har så enslydende navne. :rotate:
Hvis det ikke har nogen betydning for et plot du har planlagt længere fremme i historien så ville jeg foreslå at du skiftede til navne som ikke lød så ens. :cool2:
Ellers er den hyggelig, og jeg glæder mig til at læse en evt. fortsættelse.
🙄
Tak.

Tack för din feedback tinge, jag håller med om namnen, blir nog mindre förvirrande om jag ändrar ett av dem. Jag ska fortsätta skriva nu i veckan så får vi se hur det utvecklar sig 🙂

YAY! Hjemme igen efter påskeferie i udlandet og nu ingen sarte sjæle til at få et chock over min computer så endelig tilbage på de kinky sider også! ... men det ser ikke ud til at der er sket noget i din fine historie ? **venter i spænding**

imens vi ... stadigt ... venter på fortsættelsen 😉
...så har jeg uploaded alle mine GAMLE noveller - det er rent fantasi og pure opspind, intet er sket i virkeligheden.
De er alle sammen meget gamle sådan årgang 2003-2007 agtigt, de steder jeg har valgt er meget kraftigt inspireret af steder jeg kender til eller har været. I må rigtigt gerne komme med konstruktiv kritik, hvad virkede og hvad savnede i? Personerne i novellerne er også inspireret af virkelige mennesker de fleste af dem, men de er taget ud af kontext og puttet ind i andre miljøer og jeg har ikke nødvendigvis haft noget "erotisk" med dem at gøre selvom de er havnet i mit fantasi-univers.
http://www.ticklingforum.com/blog.php?52111-tinge-A

Sorry att jag inte skrivit något mer på denna, har varit extremt inaktiv här på forumet under en längre tid och inte heller känt något sug efter att fortsätta berättelsen.. Men det kanske kommer någon gång, vem vet? Tack för ditt bidrag Tinge, alltid kul med noveller!

What's New

2/5/2025
See some spam on the forum? Report it with the button on the posts lower left. We appreciate it!
Door 44
Live Camgirls!
Live Camgirls
Streaming Videos
Pic of the Week
Pic of the Week
Congratulations to
*** brad1701 ***
The winner of our weekly Trivia, held every Sunday night at 11PM EST in our Chat Room
Back