• The TMF is sponsored by Clips4sale - By supporting them, you're supporting us.
  • >>> If you cannot get into your account email me at [email protected] <<<
    Don't forget to include your username

The TMF is sponsored by:

Clips4Sale Banner

Denmark/Danmark Kildne piger/kvinder

Frocco994

Registered User
Joined
Sep 16, 2012
Messages
1
Points
0
Hejsa søger nogle piger der kunne være friske på at blive kildet over alt, men nok mest under fødderne da jeg tænder meget på at kilde kvinder under fødderne. Håber der er nogle stykker der melder sig. ;)
Hilsen Frocco994
 
*skrupgriner en -anelse- flabet* ... Ej UNDSKYLD mig.
Velkommen til vores verden her i Skandinavien *ironi* hvor det VRIMLER i hobetal med kilde fetishister *slut ironi*


Nej - undskyld NU skal jeg nok være alvorlig og flink. :hello: HEJ og rigtig meget VELKOMMEN til den Skandinaviske del af TMF hvor er det hyggeligt at vi bliver flere og flere *seriøs* Du skal være meget velkommen og undskyld mit flabede udbrud.
Jeg kunne ikke dy' mig. Det er nemlig desværre sådan at vi ikke er ret mange og af de få er et stort overtal af mænd/drenge/fyre/gutter, så dét der: "nogle stykker der melder sig" tror jeg desværre at du må tage en dyb indånding og sætte forventningerne om en bugnende ind boks lidt ned. Desværre.
Der er en tråd et andet sted her i det Skandinaviske forum som jeg anbefaler dig at læse:
http://www.ticklingforum.com/showthread.php?201302-Female-ticklers-hvor
OG i øvrigt læse mange af de andre tråde også, der ER faktisk en del pænt hyggelige beskeder herinde.
:excited: Jeg glæder mig til at se om du vil berige vores forum med flere interessante indlæg - evt. en introduktion i den dertil indrettede tråd ?
Glædelig december
 
Velkommen til Frocco

Jeg kender kun dit problem al for godt! Jeg kan kun støtte op om Tinges råd, om at du desværre ikke skal gøre dig for store forhåbninger om at møde én herinde, hvis du overhovedet skal gøre dig forhåbninger... For der er ekstremt få danske kvindelige kildefetichister, faktisk er jeg kun stødt på fire, inklusiv Tinge, i løbet af de fire år jeg har været aktiv på kildehjemmesider, samt andre steder på nettet hvor jeg har søgt. Og som Tinge også nævner, så er der til gengæld mange mandlige kildefetichister, så konkurrencen er utrolig stor om de få kvinder der godt kan lide at blive kildet...
Du skal selvfølgelig ikke miste håbet helt, men det er utrolige hårde odds man er oppe imod som mandlig kildefetichist, men jeg håber stadig på at det bliver bedre i fremtiden. Og om ikke andet må man jo søge til udlandet, selvom det stadig er meget hårde odds man er oppe imod der.

Ønsker dig i hvert fald al held og lykke med at finde én.
 
What's New

5/17/2024
Check out Clips4Sale for the webs largest one-stop fetish clip location!
Tickle Experiment
Door 44
NEST 2024
Register here
The world's largest online clip store
Live Camgirls!
Live Camgirls
Streaming Videos
Pic of the Week
Pic of the Week
Congratulations to
*** brad1701 ***
The winner of our weekly Trivia, held every Sunday night at 11PM EST in our Chat Room
Back
Top