• The TMF is sponsored by Clips4sale - By supporting them, you're supporting us.
  • >>> If you cannot get into your account email me at [email protected] <<<
    Don't forget to include your username

The TMF is sponsored by:

Clips4Sale Banner

Jeg får jo straks skumle idéer......bondagelagen med manchetter

Hejsa
Jeg har nær-studeret billederne og min tanke er :
Det er velcro.
Jeg er ikke det stærkeste menneske på denne jord, og jeg vil antage (uden at VIDE for jeg ejer ikke et sådant sæt) at jeg SAGTENS ville kunne slippe fri af den bondage form.

Hvis man har en seng der IKKE egner sig til at binde fast i og man alligevel gerne vil have et offer til at sidde forsvarligt fast, så er mit bud til enhver tid:
Køb et langt tov, uanset materiale, det skal ikke røre dit "offer" - bind dette tov STRAMT hele vejen rundt om sengen.
Sengen behøver så ikke stolper eller andet til at fæste til ... du kan fæste vedkommende til tovet i hvilken som helst retning af sengen der passer dig.

Hvordan du så vil fæste vedkommende til "anker"tovet er så en smags-sag og hvad der er behageligt / skal være U-behageligt for vedkommende. Blot du holder øje med vedkommendes blodtilførsel til hænder/fødder og evt. skarv mærker ...
Håndjern er bistre hvis du spræller, tov bundet for stramt stopper blod tilførslen, og mange billige manchetter holder ikke til vild sprællen. Altså en smagssag.

jeg ville aldrig købe et velcro sæt, og det siger jeg helt UDEN at have erfaringer med det. Men nogle tænder på TANKEN om at være spændt fast og er bekymret for at vitterligt IKKE kunne komme fri ... så er det et ret fedt produkt, for skulle den Dominante/Kilderen/Tickler gå ud som et lys, så kan man godt slippe fri og det bliver aldrig farligt, eller pinligt at skulle befris af fremmede.
 
Hejsa
Jeg har nær-studeret billederne og min tanke er :
Det er velcro.
Jeg er ikke det stærkeste menneske på denne jord, og jeg vil antage (uden at VIDE for jeg ejer ikke et sådant sæt) at jeg SAGTENS ville kunne slippe fri af den bondage form.

Hvis man har en seng der IKKE egner sig til at binde fast i og man alligevel gerne vil have et offer til at sidde forsvarligt fast, så er mit bud til enhver tid:
Køb et langt tov, uanset materiale, det skal ikke røre dit "offer" - bind dette tov STRAMT hele vejen rundt om sengen.
Sengen behøver så ikke stolper eller andet til at fæste til ... du kan fæste vedkommende til tovet i hvilken som helst retning af sengen der passer dig.

Hvordan du så vil fæste vedkommende til "anker"tovet er så en smags-sag og hvad der er behageligt / skal være U-behageligt for vedkommende. Blot du holder øje med vedkommendes blodtilførsel til hænder/fødder og evt. skarv mærker ...
Håndjern er bistre hvis du spræller, tov bundet for stramt stopper blod tilførslen, og mange billige manchetter holder ikke til vild sprællen. Altså en smagssag.

jeg ville aldrig købe et velcro sæt, og det siger jeg helt UDEN at have erfaringer med det. Men nogle tænder på TANKEN om at være spændt fast og er bekymret for at vitterligt IKKE kunne komme fri ... så er det et ret fedt produkt, for skulle den Dominante/Kilderen/Tickler gå ud som et lys, så kan man godt slippe fri og det bliver aldrig farligt, eller pinligt at skulle befris af fremmede.

Jeg har haft samme tanker som dig tinge - og har derfor efterfølgende researchet lidt mere på det.

Jeg har kigget på denne side: http://www.extremerestraints.com/bedroom-bondage_337/bondage-bedsheets_698.html
Udover nærmere info er der også en video der viser, hvordan produktet kan bruges så partneren/ofret ikke kan komme fri *gnæg gnæg*:firedevil
Derudover er der også 8 anmeldelser af folk, der har købt/brugt den og de giver ALLE 5 ud af 5 stjerner.... (hvilket jeg faktisk ikke havde forventet)

En lille søgning her på siden resulterede blandt andet i disse 2 links:
http://www.ticklingforum.com/showth...nt)-Feel-Free-To-Comment&highlight=sportsheet
http://www.ticklingforum.com/showth...-to-bed-101-Please-Help!&highlight=sportsheet (nederste indlæg i tråden!)

Du har bestemt ret i, at det kan være en fordel at ofret kan komme fri - men, som jeg har researchet mig frem til kan man altså ikke ruske sig fri! Produktet er lavet så man har begge muligheder (komme fri/ikke komme fri) alt efter hvordan man ønsker at lege.

Din idé med et anker-tov rundt om sengerammen kan jeg rigtig godt lide. Den vil jeg helt sikkert prøve for jeg har nemlig ikke nogen stolper at binde fast på. Jeg ville nok tilføje nogle D/O-ringe eller låsbare karabinhager bundet fast med knuder og så bruge en spænderem (med skralde) til at stramme rebet med. Og ja livet er for kort til billige manchetter, så jeg ville klart ofre pengene på nogle lækre nogen af læder, da jeg heller ikke er vildt bondagekyndig endnu.
 
Last edited:
What's New

5/11/2024
The TMF Art and Story Archives collect some of our communities best creators work in one place!
Tickle Experiment
Door 44
NEST 2024
Register here
The world's largest online clip store
Live Camgirls!
Live Camgirls
Streaming Videos
Pic of the Week
Pic of the Week
Congratulations to
*** brad1701 ***
The winner of our weekly Trivia, held every Sunday night at 11PM EST in our Chat Room
Back
Top