• If you would like to get your account Verified, read this thread
  • Check out Tickling.com - the most innovative tickling site of the year.
  • The TMF is sponsored by Clips4sale - By supporting them, you're supporting us.
  • >>> If you cannot get into your account email me at [email protected] <<<
    Don't forget to include your username

Anyone speak English here?

I don't speak any other languages other than English, so for the English-impared....you're tough shit out of luck 😛

Did you know that Spanish is now the freakin first language in the state of Massachusettes instead of what it should be, English? :ranty: it pisses me off to hear such a rediculous thing...it's an AMERICAN state....Americans speak English...and if they don't, they ought to or leave my f*n country!!!....

just kidding...but seriously, though. The day all Americans speak Spanish as the 1st language instead of English is the day I'll die of shock

Du misslyckas visst! 😉 Lika sant som att jag inte har hyponervokustiskadiafragmakontravibrationer just nu. 😀 xD

:slapfight: Jag misslyckas aldrig !!!!! Jag är mannen. Vänjer sig Turkiet Jr

Hahaha...:rowfull: Jag älskar knäppa översättningar! xD Google earth svek dig nu va? 😉

Försöka duger alltid. 🙂

(fast dina misslyckanden är ganska roliga att läsa. xD)

Ni har helt en skojare. När jag kommer att kittla er jag kommer ihåg.😉

Försöker du skrämma mig med din google-earth svenska nu? 😉 Inte en chans! 😀 :neenerneener:

Hej nu! Jag är verkligen försöker Lear detta språk. Jag råkar vara så att jag lär mig av några program om hur att tala och skriva det. :slapfight:

Hej nu! Jag är verkligen försöker Lear detta språk. Jag råkar vara så att jag lär mig av några program om hur att tala och skriva det. :slapfight:

Skojar du? :O Eller försöker du verkligen lära dig svenska? :O

Coolt! 🙂 Men hur kan du kunna så många ord? :O Hur länge har du försökt lära dig svenska?

Tja, jag har försökt lära mig för ett par månader. Några av mina ord som jag hittar i traslation del av mina program. Vissa har jag lärt mig. Meningen struktur är vad jag måste få bra på.

Tja, jag har försökt lära mig för ett par månader. Några av mina ord som jag hittar i traslation del av mina program. Vissa har jag lärt mig. Meningen struktur är vad jag måste få bra på.

Häftigt! 🙂
Så, vilka ord kan du då? 😀 Kan du försöka bilda en mening nu, utan att använda lexikon? 😉

Häftigt! 🙂
Så, vilka ord kan du då? 😀 Kan du försöka bilda en mening nu, utan att använda lexikon? 😉

Jag är faktiskt inte så stor ännu. Om jag tillbringade tid på den dagliga jag skulle göra bättre. Jag tror sett det kommer att bli så svårare än att lära sig att skriva den. Jag använder ordboken en hel del fortfarande. Ge mig lite tid och jag kommer att tala den till dig. Jag behöver mer övning.

Jag är faktiskt inte så stor ännu. Om jag tillbringade tid på den dagliga jag skulle göra bättre. Jag tror sett det kommer att bli så svårare än att lära sig att skriva den. Jag använder ordboken en hel del fortfarande. Ge mig lite tid och jag kommer att tala den till dig. Jag behöver mer övning.

Haha okej. 🙂

Men en mening utan ordbok kan jag väl få iaf? :angel:

Jag är inte säker på vad du menar.

Jag frågar dig om du har lärt dig någon mening, som du inte behöver använda ordbok för att skriva? 🙂 I sådana fall undrar jag vilken mening? 🙂

Jag frågar dig om du har lärt dig någon mening, som du inte behöver använda ordbok för att skriva? 🙂 I sådana fall undrar jag vilken mening? 🙂

Jag använder fortfarande i ordlistan mycket. Jag kan skriva vissa saker på egen hand. Jag måste kolla mitt arbete innan jag lägger upp men eftersom jag får många fel.

Haha okej då. 🙂

Nu ska jag sova. Gonatt sovgott! 🙂

What's New

1/10/2025
See some Spam? The report button is on the lower left of thr post. We appreciate your help in finding it all!
Door 44
Tickle Experiment
Live Camgirls!
Live Camgirls
Streaming Videos
Pic of the Week
Pic of the Week
Congratulations to
*** brad1701 ***
The winner of our weekly Trivia, held every Sunday night at 11PM EST in our Chat Room
Back