)
Joetje said:
Je mag eens raden wie hen de vraag stelde. Vandaag is het vt4 programma nogal veranderd en lijkt het mij zeer moeilijk om nog de vraag te stellen.
Een andere leuke belgische celebrity is ex-miss België Veronique De Kock. Marcel Vanthilt heeft ooit in zijn programma op kanaal twee Veronique onder haar voeten gekieteld. Het is al een tijd geleden want Veronique was toen miss België.
Het zou leuk zijn om nog een aantal bekende Belgische of Nederlandse bekende dames hier te zien verschijnen.
😀 Ik dacht al dat die vraag iets te maken zou hebben met deze community
Ik heb de vraag ook enkele keren gesteld maar kreeg geen resultaat.
Dat van Véronique De Cock wist ik niet
moet super geweest zijn! Jammer dat er geen clip van bestaat ofzo...
Karen van K3 weet ik ook, die antwoordde dat eens in een chat.
Verder zag ik ook al kietelen (M/F OF F/F):
- In familie (ben rottiers kietelde hilde de roeck haar voeten , ik had het op tape maar per ongeluk weggewist
😡 )
- Ook in familie werd Bieke Ilegems gekieteld door eric Goossens en werd Martine Jonckheere enkele keren gekieteld. (ergens in de eerste jaren van Familie, daarna volgde ik het niet meer)
- In oude VRT sitcom Freddytex was er regelmatig kietlen te zien; daar werd Ann Esch onder de voeten gekieteld en was er en kietelgevecht met o.a. Els Olaerts en Gerda Marchand.
- In RIP werd de moeder (ben haar naam kwijt) eens gekieteld onder de voeten en eens in de ribben.
- ..
meer volgt...