• If you would like to get your account Verified, read this thread
  • The TMF is sponsored by Clips4sale - By supporting them, you're supporting us.
  • Check out Tickling.com - the most innovative tickling site of the year.
  • >>> If you cannot get into your account email me at [email protected] <<<
    Don't forget to include your username

België - Nederlands

Elsie Moraïs

Op de site die Stardust vermeld, zijn er bijna wekelijks chats met BV's. Ik probeer daar ook telkens als er chats zijn met vrouwelijke BV's bij te zijn en de vraag te stellen. Ik denk dat het wel belangrijk is om dit onopvallend te doen. Ik probeer telkens tijdens het eerste halfuur ook algemene vragen te stellen. Tijdens het tweede deel van de chat probeer ik dan een vraag over kietelen. Bij de meeste chats is dit gelukt. Jammer genoeg worden de chatlogs niet meer gepubliceerd op chat.be. Ik weet niet hoe ik zelf zo een log kan bijhouden. Mochten jullie dit weten, hoor ik het graag.

Elsie Moraïs heeft al eerder dit jaar gechat op chat.be nav van de finale van eurosong. Ik heb toen gevraagd naar haar schoenmaat en of ze tegen kietelen aan haar voeten kon. Zij heeft geantwoord dat ze daar absoluut niet tegen kan.

Ik zal er woensdagavond ook terug bij zijn fettik. Mochten er nog andere personnen daar zijn, moeten we opletten dat er niet teveel vragen over kietelen komen. Anders zou het kunnen dat dergelijke vragen misschien niet meer toegelaten zouden worden. Afspreken lijkt mij dus de boodschap.

🙂

Zijn er ook mensen hier met behoefte aan MSN-geblèr? 🙂

PM me maar even indien meer details gewenst zijn 😛

Attentie aan de Vlamingen hier (en ook aan de Nederlanders indien ze de Belgische Jimtv kunnen ontvangen!)

Elke vrijdag zullen in het programma Late Night Live met Thomas Vanderveken 2 Miss Belgian Beauty- kandidates ontvangen worden en die zullen tijdens het interview gemasseerd worden.

Nu weten we allen wel dat massage maar een kleine stap is naar kietelen dus misschien kunnen we Thomas wel op schitterende ideetjes brengen door ff naar zijn programma te mailen. Suggesties voor het programma kunnen namelijk naar [email protected]gemaild worden. Mijn mailtje is alvast vertrokken. Voor alle zekerheid zal ik mijn video maar programmeren, wie weet. 😀

Late Night Live is elke vrijdag van 22u30 tot 23u30.

Ter info, dit is mijn mailtje naar hen:

Hey thomas,

Wel een leuk idee om elke week 2 potentiële miss belgian beauty's te gaan interviewen tijdens een massage. Je hebt dat mooi bekeken!
Een suggestie voor het programma is misschien deze mooie dames gelijk ook even te testen op hun kietelachtigheid 🙂 Bijvoorbeeld zoals dat in de Amerikaanse uitzendingen van Howard Stern show gebeurt of gewoon, spelenderwijs... gewoon een voorstelletje.

Groeten

Bart

en dit is het antwoord:

Subject: RE: uitzendingen met miss belgian beauty kandidates
Date: 7/20/2004 12:20:48 PM Eastern Daylight Time
From: "thomas vanderveken" <[email protected]>
To: <[email protected]>

Dag Bart,

Bedankt voor je mail!
Grappig idee, trouwens. Alleen.. Ik weet niet of de missen daar zo blij mee zullen zijn. ;-)

Groeten,
Thomas

Ok dat van die Howard Stern was gewoon bedoeld om de mail iets meer geloofwaardigheid te geven 😛 Voor de rest hopen op een goede afloop maar ik vrees dat ze dit voorstel toch niet ernstig genoeg gaan nemen 😀

ja jongens - de tkl-pen is ook een Hollander - toen ik negen jaar oud was heeft mijn familie naar Kanada geemigreerd - ik bewonder me waarom het moeilijk is in Holland een meisje te vinden om te kietelen - er zijn in elke krant veel hoertjes te vinden en mischien zou het mogelijk zijn om daar wat kietelen onder handen te nemen - hier is zoiets niet mogelijk - mischien is mijn Hollands niet zo goed meer maar ik doet heelaas wel mijn best

Hoi,

Leuk om de laatste tijd wat meer mede-kietelfanaten (nl/be) te vinden op het web! Ben eigenlijk nog een beetje voorzichtig aan het kijken, misschien dat ik later wel wat meer ga posten. Fijn dat het nu ook in het Nederlands kan, maar is wel een stukje spannender vind ik!

Op forum.zoek.nl is ook een thread gaande over kietelen. Er worden ook oproepjes gedaan etc.

http://forum.zoek.nl/showflat.php?Cat=&Board=liefde&Number=7208&page=&view=&sb=&o=&fpart=all&vc=1

Groetjes,
Steffy

Als het meevalt, kunnen jullie hierbij ook een italiaanse dinosaurus meetellen voor de nederlandstalige kietelgemeenschap... 🙂 Nou ja, mijn Nederlands is nog niet zo fantastisch, maar ik heb jullie berichtjes kunnen lezen, dus....
Groetjes uit Utrecht allemaal!! 😉

justadinosaur

lo ik ben ook dus een belgische jongen die graag van kietelen houdt en er eigenlijk ook een grote fetisch voor heeft 🙂

M/M kietelen

Hoi allemaal,

Ik ben nieuw hier, heb me gisteren aangemeld, en ik heb nu al een hoop berichten gelezen over Nederlandse mannen die zich beklagen dat er geen vrouwen zijn die van kietelen houden... Maar zelf ben ik op zoek naar Nederlandse jongens/mannen die van M/M kietelen houden, en die kan ik ook niet vinden! Zit ik nu op een verkeerd forum of is het gewoon een uitstervende soort...?

Tips worden op prijs gesteld! Jammer trouwens dat je hier nergens de mogelijkheid hebt om naar leden te zoeken met een bepaalde interesse (M/F, M/M, etc.)...

Groeten en bedankt,
Frank

I'm looking for an English speaking tickling partner in Belgium in any role ticklee or tickler.

Tickleboy_NL said:
Hoi allemaal,

Ik ben nieuw hier, heb me gisteren aangemeld, en ik heb nu al een hoop berichten gelezen over Nederlandse mannen die zich beklagen dat er geen vrouwen zijn die van kietelen houden... Maar zelf ben ik op zoek naar Nederlandse jongens/mannen die van M/M kietelen houden, en die kan ik ook niet vinden! Zit ik nu op een verkeerd forum of is het gewoon een uitstervende soort...?

Tips worden op prijs gesteld! Jammer trouwens dat je hier nergens de mogelijkheid hebt om naar leden te zoeken met een bepaalde interesse (M/F, M/M, etc.)...

Groeten en bedankt,
Frank

Liefhebbers zijn dungezaaid, en M/M al helemaal.

DutchTickler said:
Binnenkort ga ik weer een nieuwe kietelvideo maken, wie zou hier aan mee willen werken?

Hmm, stuur maar een PM als je me nodig mocht hebben

kietelvideo

ik wil er wel aan mee doen ben 23 man waar kom je vandaan

Yep, ondergetekende. En er zijn er nog denk ik. Maar hier zijn we één grote familie !!!!!!!!!

Hallo ik ben een 21 jarige (mannelijke) kietelfan. Ik hou hoodzakelijk van f/m kietelen. Ik ben benieuwd wanneer er meer nieuws is over de video. Ik vind het jammer dat er bijna nooit nederlandstaligen in de chat zitten.

Last edited:
What's New

12/22/2024
There will be Trivia in our Chat Room at 11PM EST this Sunday eve!
Door 44
Tickle Experiment
Live Camgirls!
Live Camgirls
Streaming Videos
Pic of the Week
Pic of the Week
Congratulations to
*** brad1701 ***
The winner of our weekly Trivia, held every Sunday night at 11PM EST in our Chat Room
Back